бизнес

Три важни неща, които трябва да знаете при регистриране на търговска марка

Полезни Публикации

Да правиш бизнес не е лесна задача. Преди всичко основното, което е определящо за реализирането на добри печалби и привличане на клиенти е да си изградите висок рейтинг. Що се отнася именно до това да се подобрят условията ви на работа то не е без значение възможностите, които ще ви осигури опцията за търговска марка регистрация. Има няколко основни фокуси точки, които е необходимо да бъдат взети под внимание, но определящи се оказват именно три, за които ще споменем в днешната тема. Става въпрос за спазване на процедурата пред Патентното ведомство, срокове и възможност за наемане на консултанти, които да ви представляват.

Същност на регистриране и условия

За да се регистрира търговска марка е добре са сте наясно с процедурите, които са определящи за ефективността от това действие. Не е въпрос само на желание да си изберете бранд или лого, а да можете да го защитите и да извлечете максимум ползи от него.

Целите ви са постижими стила да вземете решение за регистрация на търговска марка. Преди всичко ви съветваме да се запознаете с процедурите, които са изискуеми от патентното ведомство. Главите неща, които следва за запомните са:

  • Задължително се извършва проучване за допустимост т.е. дали вече такава марка не е регистрирана;
  • Изготвя се заявка с точно описание на вида и обхвата на стоките и услугите, които ще бъдат брандирани със съответното лого;
  • Какъв е териториалния обхват на регистрацията;
  • Каква е тарифата, която се заплаща за управление и поддържане на бранда;
  • За какъв период от време се извършва регистрацията и т.нат.

Задължително е да изчетете необходимата документация преди да предприемете каквито и да било действия, защото на практика от това зависи до каква степен ще можете да разчитате на експедитивност и бързина при издаване на разрешението.

Кога да се доверите но консултантски услуги?

марка

Все по-често прилагана практика е тази, която се отнася до това да се използват професионални консултантски услуги. Преди всичко този процес се характеризира със своята положителност, тъй като на практика ви гарантира:

  • Компетентно отношение;
  • Професионални съвети;
  • Отлично познаване на политиката и процедурата по регистриране;
  • Експедитивност при попълване на документите;
  • Липса на допуснати грешки и други нежелани обстоятелства, които биха могли да забавят издаването на разрешение.

По принцип имате на разположение широк спектър от възможности за реализиране на вашите проекти за утвърждаване на бранда и съответно бизнеса си. затова не бива да правите каквито и да било компромиси, които реално имат отношение както към спазването на самата процедура така и към управлението на търговската марка.

Представителството от консултанти ще ви спести доста нерви, разходи и време, защото реално можете да разчитате на компетентно и професионално отношение.

Срок и валидност

Характерно за регистрирането на търговски марки е това, че можете да разчитате на отлично развитие и потенциал за налагане на бранда ви на пазара, а освен това и да си осигурите правна защита при неправомерно използване на логото ви. Други съществени акценти, които са определящи за това да бъдат създадени отлични условия за ефективно използване на бранда е да сте наясно за какъв период от време е валидна регистрацията.

Вариантите са за 10 годишен срок, но на предприемачите се дава възможност да подновяват търговската марка многократно за същия период. В случая услугите на консултантите са определящи от гледна точка на това, че те извършват наблюдение, което реално дава информация в какъв момент следва да се подаде заявление за удължаване валидността на бранда.

При други възникнали въпроси не се колебайте да се обърнете към специалисти, които са напълно наясно с осигуряването на качествена услуга.